2010. november 29., hétfő

Rohanós reggel, gyors reggelivel - nyúlmájas quesadilla - Dióbisztró


Mialatt zajlott a készülődés, feldaraboltam a hagymát, ez most fehér színű volt, olíva olajon lassan elkezdtem párolni, ez alatt lecsöpögtettem a nyúl máját. Nagyon cuki kis darabok voltak, gyönyörű világos színű friss, előző este tejbe áztattam. Ha valaki aggódna, azért, hogy valami fura íze van, NINCS, máj ízű:)

Amikor elkészült, fűszereztem: só, bors, majoránna, kakukkfű, chili. Korábban írtunk a Quesadilla-ról, amikor szendvicset készítettünk belőle, a maradék tésztát lefagyasztottuk. Annának eszébe jutott mi lenne, ha ezzel ennénk. Nekem eszembe jutott, hogy régebben, a Buddha bárból mindenféle májas szendvicseket ettünk és nagyon imádtuk. Így állt össze a reggeli:): a tésztát, olíva olajjal lekentem, erre jött egy kis apróra vágott fekete erdő sonka, a feldarabolt máj, kaliforniai paprika darabok. Feltekertem hústűvel megtűztem, a sütőben összemelegítettem 5perc 200 fokon kb.ennyi a szendvics. Egy kis mártogatós jó hozzá, tejfölbe elkeverni egy kis fokhagymát, vagy krémsajtot tenni rá, egy kis paradicsommal. Különleges, laktató gyors, 20 perc alatt elkészül.
Bármilyen májból elkészíthető, a fűszerezés, ahogy szeretjük általában a májat. Minden alapanyagot használtunk már külön, külön, de ez a kombináció egészen különlegesre sikerült:))

Hozzávalók:
0,5 kg nyúl máj
2 db közepes hagyma
só, bors, chili, majoránna, kakukkfű
5 db quesadilla

a mártogatóshoz:
tejföl
2 gerezd fokhagyma
krémsajt

Jó étvágyat kíván hozzá: Dióbisztró
http://diobisztro.blogspot.com/2010/11/rohanos-reggel-gyors-reggelivel.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése